Jei esate nepatenkinti preke, galite ją gražinti per 12 mėnesių nuo įsigijimo fakto – Pirkimo-pardavimo sutarties ir/ar kasos kvito ir/ar kasos čekio datos.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (prekės apžiūrėjimui galite perpjauti pakuotės uždarymui skirtas juostas);
- Kokybiškų surinktų arba bandytų rinkti baldų grąžinti negalima;
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus;
- Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinamas prekes galėsime paimti nuo tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis mikroautobusas;
- Negalima grąžinti baldų pirktų lizingo būdu (išsimokėtinai), tačiau prekių galite atsisakyti tuo pačiu metu, kai atvežami baldai. Tiesiog apžiūrėkite baldus, ar jie Jums tinka ir tik tada pasirašykite lizingo sutartį.
- Prekės grąžinimą įsipareigojame įgyvendinti per 10 d.d., nebent susitarta kitaip.
Pinigai grąžinami tik į kliento nurodytą banko sąskaitą pavedimu.